16 Kasım 2008 Pazar

Pazartesi rejime başlıyorum.Valla bak.

7 yorum:

mermaid dedi ki...

şu lahmacun bitsin bu son bak

mermaid dedi ki...

su içsem yarıyor

mermaid dedi ki...

doğumdan sonra kaldı bunlar, evlendiğimde 48 kiloydum, gelinliğin içine düşüyordum

mermaid dedi ki...

bizim ailenin kemik yapısı böyle, kilodan değil bu, kemik yapım bu.

Sanem dedi ki...

.....olmadı salı günü başlıyorum. O da olmadı çarşamba. Çarşamba da olmazsa perşembe karanti.

funda dedi ki...

beni götür giderken beni de..

Brajeshwari dedi ki...

Önce etli sarmaları yuvarlıyorum, Sonra mantıları yiyorum.Üstüne de ekmek kadayıfı böylee.. Ama napıyorum. Yanlarında "Diet kola içiyorum".. Çünkü "diet kola,yediğim herşeyi sıfırlıyor,sıfır kalori ya"..

Böyle demişti biri..Aklıma geldi..

 
Biçki Dikiş by suckmylolly.com