17 Kasım 2008 Pazartesi

Ben sana değil çevreye güvenmiyorum

11 yorum:

serpil dedi ki...

Ortalık çok kötü :)

mermaid dedi ki...

her gün neler duyuyoruz haberlerde...

mermaid dedi ki...

biz seni kısıtlamak ister miyiz evladım ama kendini bizim yerimize koy

mermaid dedi ki...

şimdi sana ters geliyor ama "anne baba olunca anlayacaksın"

mermaid dedi ki...

bizim çocukluğumuzda böyle miydi, kim nedir bilinirdi, şimdi herşey karman çormann, kötülüğün nereden geleceğini bilemiyorsun

Brajeshwari dedi ki...

bu eteği giymeyi düşünmüyorsun heralde?

defneyleyasamak dedi ki...

devir kötü devir

defneyleyasamak dedi ki...

bi de mesela bande kısıtlanan hiçbirşey, benden 7 yaş küçük kız kardeşimde sorun olmadı, o tatillere cıktı arkadaslarıyla, sabahları eve geldi, boyfriendiyle yutdışına bile gitti, annemler havaalanında el salladılar falan, o derece. Bana kuurulan "ben sana değil, çevreye güvenmiyorum" cümlesinin akıbetini kendilerine sordugumda, e yavrum biz o kadar korkulacak birşey olmadıüını gördük sende, o yüzden kardeşinde daha rahatız gibi bir cevap aldım. Ne yani ben deneme tahtası mı oldum şimdi?

Unknown dedi ki...

bu aynı şuna benziyor "herkes kapısını önünü temizlese...."

Tabiat Ana dedi ki...

anneee??

neş'e dedi ki...

bugün annemden tam tersini işittim!

+annecim bak şu şirketle gideceğiz, gayet güvenilir.
-ben zaten tur şirketine güveniyorum, sana güvenmiyorum
+?!

: )

 
Biçki Dikiş by suckmylolly.com