19 Kasım 2008 Çarşamba

Anne olunca anlarsın da iş işten geçmiş olur

10 yorum:

mermaid dedi ki...

o zaman belki bana hak verirsin

mermaid dedi ki...

9 ay karnımda taşıdım seni, anne olmayan bilmez.

mermaid dedi ki...

geceleri ateşlendiğinde ben durdum başında

Unknown dedi ki...

ben anladım misal :)

Adsız dedi ki...

Allah sana senin gibi evlat versin de anla beni. (annemin sözü mü desem bedduası mı bilemedim ama dileği oldu:))Anladım ben de onu:(

Brajeshwari dedi ki...

bende senin evine, ayakkabılarımı çıkarmadan gireceğim..

(nitekim öyle yapıyor:)

defneyleyasamak dedi ki...

anne oldum ama ben halen anlamıyorum

serpil dedi ki...

Evladın da sana ayyynısını yapar inşallah, ne diyim.

Tabiat Ana dedi ki...

klasiktir, başımızın tacıdır, doğrudur ancak işten geçmiş bir iş yoktur nerden dönülse kardır.(a'nın üstünde inceltme var elbette ama ben yapamadım sinir oldum kendime)
saygılar :))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

"Allah sana senin gibi on tane versin inşallahhhhh... Amiiinnn..."

Ah anne, ben bir tanesine bile razıydım ama yok işte.:(

Bu arada hayırlı olsun dükkan. Değişik bir sound denemişsin, güzel olmuş...

 
Biçki Dikiş by suckmylolly.com